Basisapplicaties

Maatwerk applicaties worden ontwikkeld op basis van een groot aantal beschikbare standaard functies die per implementatie aangepast en uitgebreid kunnen worden. Basis functionaliteiten zijn beschikbaar voor:

  • Relatie en contact management
  • Financiele administratie (Grootboek)
  • Debiteuren administratie
  • Crediteuren administratie
  • Afschrijving op vaste activa
  • Voorraad administratie
  • Facturering

Project aanpak software ontwikkelingen

  • Vooronderzoek

    In een vooronderzoek wordt globaal vastgelegd wat de informatiebehoefte binnen uw organisatie is. Hierin wordt ook bepaald welke basis functionaliteiten toegepast kunnen worden en welke aanpassingen in deze systemen noodzakelijk zijn.
  • Projectplan

    Op basis van het vooronderzoek wordt een projectplan en een begroting opgesteld. Met de begroting wordt ook een tijdplan voor de ontwikkeling van de aanpassingen en de nieuw te ontwikkelen onderdelen opgemaakt
  • Software ontwikkeling

    De beschreven systeemonderdelen worden ontwikkeld cq aangepast.
  • Implementatie

    De ontwikkelde softare wordt geimplementeerd op het doelsysteem. Dit kan een netwerk omgeving zijn met Novell of Windows NT server systemen of een Linux netwerk omgeving.

Applicatie beheer

Na implementatie van een nieuw systeem of een belangrijke update volgt het voortdurende beheer en up-to-date houden van de applicatie. Door het gebruik van de ontwikkeltool Magic eDeveloper is het heel goed mogelijk om snel en eenvoudig modificaties in de applicatie door te voeren.
Een aantal van onze systemen zijn al langer dan 10 jaar operationeel en aan deze systemen wordt nog regelmatig verder ontwikkeld terwijl de originele kern software nog steeds dagelijks gebruikt wordt.